Information / Ny affaldsordning

Ny affaldsordning

Fredag den 21. maj 2021 træder affaldssorteringen i Nærum Park i kraft

I løbet af ugen op til d. 21/5 (uge 20) får alle info i postkassen, så vi kan sortere korrekt. På omstående oversigt kan man se, hvor de forskellige typer affald kan afleveres.


Bliv skarp på affaldssortering og vind et lækkert sorteringssæt til køkkenet

Gennemfør et hyggeligt lille orienteringsløb på ti minutter, hvor du finder rundt mellem
Nærum Parks nye affalds-øer.
Sådan gør du:
Download app'en find2learn. Indtast løbets ID: KQE993 og adgangskode: 2988. Som
holdnavn skal du bruge dit eget navn efterfulgt af husnummer, sal og th eller tv. f.eks.
Malthe 350 st. tv. Jo flere fra husstanden, der gennemfører løbet, jo større chance for at
vinde*.
Første post vises med en rød markør. Når du er tæt nok på den, dukker der et spørgsmål op på din skærm. Indtast svaret og tryk ”Besvar”, hvorefter markøren for næste post kommer frem. Når alle poster er nået, skal du huske at slutte med at gå til ”Mål” og trykke ”Indsend svar”, så dine svar bliver registreret. Dermed deltager du i konkurrencen.
Gennemfør det i løbet af den første uges tid med ordningen, mellem den 21/5 og den 29/5.


Indvielse søndag den 30. maj

Bestyrelsen byder på en festlig indvielse af affaldsordningen søndag den 30. maj. Da har vi haft tid til at læse materialet fra Rudersdal Kommunes affaldsteam og afprøve systemet. Vi mødes på grillpladsen ved blok 6 foran bestyrelseslokalet kl. 14. Mens der tændes op i grillen, spadserer vi en lille tur rundt til de forskellige standpladser. Så er vi klar til grillpølser og en enkelt øl eller vand. Det er også her, vi trækker lod mellem de indkomne besvarelser fra GPS-løbet. Kom og se, om du er den heldige vinder.
 
Bestyrelsen
Nærum Park
 
* Bestyrelsesmedlemmer og deres husstand kan deltage, men ikke vinde

Se hvor du skal aflevere dit affald

Læs vejledning om sortering 

Nærum Park 2020 | Skodsborgvej, Nærum